Menu
O Fundacji
Historia
Władze
Zespół
Polityka prywatności
Osiągnięcia
Współpraca
Partnerzy
Dla mediów
Materiały PAP
Serwisy
Gospodarka na Opoce
Twoja finansowa opoka
Czysta Energia
Bezpieczeństwo
Zbudowani
Biblioteka
Dane o Kościele
Dobroczynność
Duszpasterstwo
Ekologia
Galeria
Liturgia
Misje i ewangelizacja
Nauczanie papieskie
Papież Benedykt XVI
Papież Franciszek
Papież Jan Paweł II
Pielgrzymki
Rodzina
Sakramenty
Społeczeństwo
Wiara
Życie Kościoła
Oferta
Patronat
Reklama
Hosting
Newsletter
Poczta
Kontakt
SZUKAJ
Wspieram
Biblioteka OPOKI
Lista dokumentów zawierających wybrany tag:
Autor
Tytuł
Data
Brief
sobowtor
„Zastosowanie” sobowtóra może być różnorakie. Może na przykład wystąpić w kontynuacji kampanii reklamowej, w której występuje prawdziwa gwiazda. Koszty dotarcia są dużo mniejsze, a efekt – porównywalny.
2003-01-23
Nancy Rice
Czy to musi być żarówka?
Rozmowa z Nancy Rice, Worldwide Creative Directorem w Miami Ad School
2003-01-23
Fadi Chakkour, Anna Markiel-Skrzypińska, Marcin Kuboń
O reklamie alkoholu raz jeszcze
Z prawnego punktu widzenia.
2003-01-23
Christian Lainer
Mniej przetargów, proszę
Czy przetargi są początkiem partnerstwa? Czy przetargi budują biznes klienta?
2003-01-23
Medyceusze polskiej kinematografii
Gabriela Hankus
Sponsoring jest takim samym biznesem, jak każdy inny, choć jego wymiar jest czasem… niewymierny. Jak do końca niewymierny jest wizerunek firmy, która poprzez takie działania konstruuje bardzo określony przekaz marketingowy.
2003-01-23
Anita Zdrojewska
Media – PR: Mały krok do przodu
Z badań wynika, że wzajemne relacje media – PR są całkiem niezłe, ale brak jest wciąż wzajemnej znajomości specyfiki obu zawodów.
2003-01-23
Piotr Rybicki
Event po liftingu
Do lamusa przeszły już czasy, gdy agencje, przy pomocy popularnego wykonawcy „wyciągały” publiczność na łąkę w parku miejskim i tam starały się stoczyć bój o lojalność bądź o doraźną sprzedaż.
2003-01-23
Mateusz Zmyślony
Potrzeba Bohatera, chilli Autorytet
Jak dobrać autorytet do reklamowanego produktu
2002-10-17
Natalia Hatalska
Harry Potter, czyli histeria zaplanowana
Czy prawdą jest, że sukces Harrego Pottera przyszedł bez żadnej reklamy?
2002-10-17
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W
Patronat
Reklama
Polityka prywatności
Kontakt
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W