Menu
O Fundacji
Historia
Władze
Zespół
Osiągnięcia
Polityka prywatności
Współpraca
Partnerzy
Nasi Autorzy
Dla mediów
Serwisy
Bezpieczeństwo
Zbudowani, Bezpieczni, Wartościowi
Biblioteka
Dane o Kościele
Dobroczynność
Duszpasterstwo
Ekologia
Galeria
Liturgia
Misje i ewangelizacja
Nauczanie papieskie
Papież Benedykt XVI
Papież Franciszek
Papież Jan Paweł II
Pielgrzymki
Rodzina
Sakramenty
Społeczeństwo
Wiara
Życie Kościoła
Oferta
Patronaty
Reklamy
Hosting
Newsletter
Poczta
Kontakt
SZUKAJ
Wspieram
Biblioteka OPOKI
Lista dokumentów zawierających wybrany tag:
Autor
Tytuł
Data
Włodzimierz Zatorski
Duchowość lidera w codzienności: skierowanie ku przyszłości
Odpowiedzialność lidera wykracza poza zakres, który można łatwo przewidzieć i zaplanować. Jaki powinien być stosunek lidera do tej nieprzewidywalnej przyszłości?
2017-04-26
Michał Bondyra, Małgorzata Cieloch
Kino domowe zamiast karpia
Okres przedświąteczny to złote żniwa handlowców. Jak kupować z głową i nie stać się ofiarą nahalnego marketingu?
2014-12-11
Szymon Babuchowski
Reklamy atakują [GN]
Reklamy ... są wszędzie - wysypują się ze skrzynki na listy, krzyczą na nas z telewizora. Nienawidzimy ich, a jednak ulegamy im - dlaczego?
2011-02-25
Michał Bondyra
W gorączce zakupów
Przedświąteczne zakupy - stop, zastanów się!
2010-12-16
Monika Grudzińska
Nieznośna lekkość bytu
Artykuł z tygodnika Echo katolickie 11 (715)
2009-03-11
Jan Paweł II
Oddajcie wasze talenty na służbę Bogu, bliźniemu i wspólnemu dobru
Przesłanie Papieża do uczestników konferencji na temat: "Przedsiębiorca. Odpowiedzialność społeczna i globalizacja", 3.03.2004
2004-09-16
Brief
Kino: Wisienka w reklamowym torcie
Brief nr 54/03/04
2004-04-28
Paweł Prochenko
Marketing Społeczny. Bardzo to miłe, ale czy ma sens?
Marketing społeczny
2003-06-05
Bogusław Biszof, Grzegorz Kiszluk
Cenię otwarte umysły
Wywiad
2003-06-05
Dorota Ponińska-Bratosiewicz
Historia marki Heinz: Zwykłe rzeczy robić niezwykle dobrze
Rozpoznawalność marki Heinz
2003-06-05
Darlene M. Coker, Edwarda R. Del Gaizo, Ph.D., Kathleen A. Murray, Sandry L. Edw
KLIENT – Nadchodzi nowa era
Jakiego rodzaju strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientem?
2003-06-05
Anna Gołębicka
Marketing prosty: Nie trzeba odkrywać Ameryki
Najbezpieczniej jest wyróżniać się "trochę", czyli być trochę lepszym, ale w ramach wykreowanej potrzeby. Lepszym, ale zrozumiałym i osiągalnym.
2003-06-05
Grzegorz Kiszluk, Iwona Lisek-Woubishet
Event Marketing. Misja Specjalna
Co to jest event marketing? Jakie jest miejsce wydarzeń specjalnych w całym spektrum działań marketingowych?
2003-04-24
Anna Gołębicka
Marketing prosty: Ciocia Hania i gołąbki
Ciocia Hania w dziedzinie marketingu jest lepsza od specjalistów, którzy co roku zmieniają pozycjonowanie swojej marki prowadząc ją do niechybnego końca życia.
2003-04-24
Mateusz Galica
Badanie satysfakcji
Konieczności określania stopnia zadowolenia klienta - metody pomiaru
2003-04-24
Prof. Wojciech Gasparski
Programy etyczne firm
Programy etyczne w strategii firm.
2002-03-05
Małgorzata Greszta
Odpowiedzialność biznesu w Unii Europejskiej
Odpowiedzialność społeczną biznesu trzeba promować opierając się na faktach a nie na filozofii czy fantazjach.
2002-03-05
Maciej Kozakiewicz
Zrównoważona konsumpcja - trendy kształtujące naszą przyszłość
Preferencje związane ze zdominowanym przez konsumpcję stylem życia w krajach rozwiniętych są często równie niezdrowe dla nas, jak i dla świata który zamieszkujemy.
2002-03-05
Jarosław Filipek
Jak wykorzystać reputację?
Najprościej można powiedzieć, że reputacja zależy od relacji z audytorium. Któż więc tworzy audytorium firmy?
2002-03-05
Leszek Mellibruda
Sam na sam z klientem. Wilk w owczej skórze.
W świecie biznesu, nastawionym na rywalizację i sukces, uległość traktowana jest zwykle jako przejaw słabości, dowód przegranej. Niesłusznie.
2002-02-14
Amadeusz Król, Marzena Reinert
Jakie reklamy przyciągają uwagę
Planowanie mediów a badania.
2001-12-03
Rafał Samborski
Ambient - myślenie o reklamie
Ambient to reklama, tylko bardziej otwarta na odbiorcę
2001-12-03
Beata Durka
Jak zbadać satysfakcję
Systemy skarg i sugestii, analiza reklamacji
2001-10-03
Beata Durka
Jak zbadać satysfakcję
Systemy skarg i sugestii, analiza reklamacji
2001-07-01
Andrzej Kaniewski
Giełda pod paragrafem
Jedni tracą miliony złotych, inni miliony dolarów, a wszystko za sprawą przestępców, którzy wykorzystują instytucje związane z giełdami papierów wartościowych
2001-05-01
Andrzej Kaniewski
Przekupstwa na giełdzie
cd. artykułu Giełda pod paragrafem
2001-05-01
Andrzej Stasiuk
Paris-London-New York
Opowiadanie o obwoźnym sprzedawcy używanych ubrań
1998-07-22
Janina Filek
Czy biznes zobowiązuje?
Artykuł na temat odpowiedzialności w biznesie
1998-11-16
Okrągły Stół w Caux
Zasady prowadzenia działalności gospodarczej przyjęte podczas obrad Okrągłego Stołu w Caux
Dokument Okrągłego Stołu z Caux, organizacji skupiającej liderów biznesu z Europy, Japonii i USA
1998-11-13
Ewa Maria Kołodziej
Prawo wyboru?
Artykuł polemiczny z cyklu Tygodnika Powszechnego, zatytułowanego - "Spór o świętowanie niedzieli"
1998-11-06
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W
Patronaty
Reklama
Polityka prywatności
Kontakt
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W