Menu
O Fundacji
Historia
Władze
Zespół
Polityka prywatności
Osiągnięcia
Współpraca
Partnerzy
Dla mediów
Materiały PAP
Serwisy
Twoja finansowa opoka
Czysta Energia
Bezpieczeństwo
Zbudowani
Biblioteka
Dane o Kościele
Dobroczynność
Duszpasterstwo
Ekologia
Galeria
Liturgia
Misje i ewangelizacja
Nauczanie papieskie
Papież Benedykt XVI
Papież Franciszek
Papież Jan Paweł II
Pielgrzymki
Rodzina
Sakramenty
Społeczeństwo
Wiara
Życie Kościoła
Oferta
Patronat
Reklama
Hosting
Newsletter
Poczta
Kontakt
SZUKAJ
Wspieram
Biblioteka OPOKI
Lista dokumentów zawierających wybrany tag:
Autor
Tytuł
Data
Papież Franciszek
Przyjmować, chronić, promować i integrować imigrantów i uchodźców
Orędzie na Światowy Dzień Migranta i Uchodźcy 2018 (wydane 15.08.2017)
2017-08-22
Francesco Motto
Przypadek ks. Bosko
Postać ks. Jana Bosco - dzięki działalności salezjanów i ich dzieło - bardzo szybko stała się znana właściwie na wszystkich kontynentach. Jego wizerunek kapłana-wychowawcy-działacza społecznego pozostaje wzorcem dla innych
2015-11-06
Michał Bondyra, Małgorzata Cieloch
Kino domowe zamiast karpia
Okres przedświąteczny to złote żniwa handlowców. Jak kupować z głową i nie stać się ofiarą nahalnego marketingu?
2014-12-11
Piotr Jóźwik, Magdalena Florek
Ta marka należy do nas wszystkich
Czy naprawdę logo Polski ma zostać sprężyna, której jedyny związek z naszym krajem to barwy? Rozmowa z dr Magdaleną Florek, zajmującą się marketingiem terytorialnym
2014-11-05
Paweł Siedlanowski
Walka postu z karnawałem
9 listopada 2013, w kościele św. Augustyna w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji mody Macieja Zienia.
2013-11-20
Justyna Kapłańska
Nie daj sobą manipulować!
Czy na pewno potrafisz kupić coś taniej? Czy okazja zawsze jest okazją? Czy zdjęcie na które patrzysz, oddaje wiernie rzeczywistość? Czy twoje poglądy polityczne naprawdę są niezależne?
2013-08-20
Marcin Niewalda
Metody manipulacji XXI wieku
Metody w hipermarketach. Techniki którymi wmawia nam się, że odnosimy korzyść
2013-07-30
JAG, Andrzej Gantner
Gdzie na zakupy?
O promowaniu polskich produktów i likwidowaniu małych sklepów mówi Andrzej Gantner, prezes Polskiej Federacji Producentów Żywności
2012-09-07
Agnieszka Warecka
Ukłon w stronę historii
Ideą przyświecającą powstaniu Stowarzyszenia Rozwoju Miejscowości Studzianka stała się chęć ocalenia od zapomnienia lokalnych tradycji i upamiętnienia ludzi - współtwórców historii miejscowości
2012-06-05
Zbigniew Kaliszuk
Czy Kościół potrzebuje marketingu?
W środowiskach kościelnych marketing i PR są zazwyczaj utożsamiane z manipulacją, ale obecnie bez właściwej promocji nie da się dotrzeć do potencjalnych odbiorców
2011-01-25
Michał Bondyra
W gorączce zakupów
Przedświąteczne zakupy - stop, zastanów się!
2010-12-16
Małgorzata Krupecka
W galerii handlowej
Cotygodniowy felieton z "Przewodnika Katolickiego" (31/2008)
2008-08-21
Renata Krzyszkowska
Ile waży ta książka?
Targi Wydawców Katolickich 2008 - podsumowanie
2008-04-08
Fundacja "Opoka"
Ogłoszenie
Ogłoszenie o oferowanej pracy w Fundacji
2006-11-09
Przemysław Wojak
Szansa na budowanie wizerunku
Brief nr 53/02/04
2004-04-28
Jan Halbersztat
Demokracja bezpośrednia - referenda akcesyjne w Unii Europejskiej
Jak wyglądała historia kolejnych rozszerzeń EWG, a potem Unii Europejskiej
2003-04-09
Andrzej Adamski
Wysłać, nie wysłać? czyli o mailingu słów kilka
Sterty walających się pod drzwiami ulotek zastąpiły e-maile, które zaśmiecają skrzynki pocztowe w sposób równie denerwujący, co reklamy drukowane przestrzeń naszych klatek schodowych.
2003-04-02
Aneta Mitko
Historia Pepsi: Z apteki na estradę
Historia Pepsi-Coli zaczęła się jeszcze w XIX wieku na kontuarze baru z wodą sodową w New Bern, w Północnej Karolinie.
2003-04-02
Fadi Chakkour, Anna Markiel-Skrzypińska
Ludzkie ciało nośnikiem reklamy?
Czy ciało ludzkie może być nośnikiem reklamy, swego rodzaju "żywym słupem ogłoszeniowym"?
2003-04-02
Katarzyna Hermann
Myśli na sprzedaż
Czy ktoś jest w stanie nauczyć ludzi etyki i rzetelności zawodowej?
2003-02-13
Fadi Chakkour, Marcin Kuboń, Anna Markiel-Skrzypińska
Naruszenie dóbr osobistych w reklamie
Wykorzystywanie w reklamie wizerunku, nazwiska lub innych charakterystycznych cech osoby powszechnie znanej i popularnej.
2003-02-13
Magdalena Bulera
Historia marki: Nix, nivis, NIVEA
NIVEA jest marką, która łączy w sobie tradycję i nowoczesność, symbolizuje połączenie gromadzonego przez lata doświadczenia z innowacyjnym charakterem produktów spod niebieskiego znaku.
2003-02-13
euroPR Agencja Public Relations
Symboliczne znaczenie i percepcja marki (cz. I)
Podstawową determinantą marki jest przestrzenny wymiar rynku, w którym działa podmiot gospodarczy...
2003-02-13
Many Loy
Raport: Marketing sieciowy po polsku
Profesjonalne narzędzia rekrutacyjne, ale te z treścią, a nie przerostem formy, są pierwszym krokiem do uzyskania efektu, o którym na razie można tylko pomarzyć.
2003-02-13
Magdalena Jakubowska-Wąsowicz
Integracja badań
Specyfika pracy nad marką wymaga zamiennego wykorzystywania metod ilościowych i jakościowych. Każda z nich posiada swoje zalety oraz ograniczenia.
2003-02-04
Grzegorz Kiszluk, Iwona Lisek-Woubishet
PR to nie dziewczyna prezesa
O kondycji polskiego rynku public relations, jego problemach i perspektywach rozwoju rozmawiają przedstawiciele agencji oraz Związku Firm PR.
2003-02-04
Leszek Stafiej
Do kubka można nalać wszystko
O profesjonaliźmie reżyserow filmów reklamowych.
2003-02-04
Anna Gołębicka
Marketing prosty: Ale jaja
Powtórkę z marketingu można sobie zafundować w różnych niespodziewanych miejscach. Autostrada, plaża, sklep, a nawet bazarek.
2003-02-03
Grzegorz Kiszluk, Iwona Lisek-Woubishet
Marketing w sieciach
Odwrotnie proporcjonalnie do zapotrzebowania pojawiają się coraz liczniejsi doradcy od wizerunku. Z ich usług korzystają liderzy wiodących partii, choć przyznają się do tego niechętnie.
2002-11-28
Magdalena Łań
Kampania dzień po dniu, czyli o czym każdy polityk wiedzieć powinien
Odwrotnie proporcjonalnie do zapotrzebowania pojawiają się coraz liczniejsi doradcy od wizerunku. Z ich usług korzystają liderzy wiodących partii, choć przyznają się do tego niechętnie.
2002-11-28
Maciej Musioł, Piotr Poznański
Permission marketing, czyli jak wykreować lojalność klienta
Budowanie więzi z konsumentem to ciągły, interaktywny proces, który powinien być dialogiem.
2002-11-28
Zet
Czy jesteśmy filantropami?
Czy Polaków zachęca do zakupów możliwość wspierania celów filantropijnych?
2002-11-28
Grzegorz Kiszluk, Rafał Szubstarski
Jak zmienić wizerunek branży
2002-08-26
Adam Wysocki
Duże, agresywne, nowe...
Banery reklamowe.
2002-06-27
Leszek Stafiej
Gwoździem w mózg. Myjmy zęby
Felieton
2002-06-27
Mateusz Zmyślony
Zmyślony felieton. Kazimierz chilli Kazimiera
Czy BTL może być antidotum na kryzys?
2002-06-27
Marcin Nowoszewski
Symbol doskonały. Nazwa zwana… pożądaniem
Co nie posiada swojej nazwy, w zasadzie nie istnieje.
2002-06-24
MiPi
Reklama papierosów na papierosach
Koncern tytoniowy House of Prince wprowadził serię papierosów Dark.
2002-06-24
Aldona Janasik
Wspomóżcie ślepca
Copywriter to twórca konceptu i redaktor jednocześnie.
2002-06-24
Rafał Szubstarski
Marketing bezpośredni – wiedza o konsumencie
O problemach i obecnym stanie polskiego marketingu bezpośredniego dyskutują szefowie największych agencji BTL.
2002-06-24
Arkadiusz Kuich
Merchandising widoczny i niewidoczny. Część 1
Kupujemy te produkty, które są najlepiej wyeksponowane.
2002-06-24
Leszek Stafiej
Gwoździem w mózg. Z pętlą czasu na szyi*
Czas w pracy agencji relamowej
2002-06-24
Cezary Rut
Reklama na zabytkach - krótkotrwała moda czy trwały trend?
Jaka jest korzyść reklamy na zabytkach?
2002-06-24
BF
Tworzenie zespołów ds. public relations (cz. II)
Korzyści z efektywnej współpracy w skutecznym zespole
2002-06-07
Andrzej Stolarczyk
Jak zorganizować doskonałą konferencję prasową? Część 3 Trudne pytania
Jeśli chcemy kogoś zaprosić, zabrać mu trochę czasu, to zróbmy wszystko, aby wyszedł bogatszy o ważne, ciekawe informacje i wartościowe przemyślenia, aby nie miał poczucia straconego czasu.
2002-06-07
Andrzej Stolarczyk
Jak zorganizować doskonałą konferencję prasową? Część 2. Temat i termin
Warunkiem sukcesu konferencji jest dobrze wybrany i atrakcyjnie sformułowany temat
2002-06-07
Anita Zdrojewska
Szkoła PR. Prezentacja
w przetargu i złożeniu prezentacji, punktem wyjścia do przedstawienia klientowi propozycji działań public relations jest jego brief
2002-06-07
EF
Retoryka - sztuka skutecznego przekonywania
PR wymaga planowania i przemyślnego wprowadzania planu w życie.
2002-06-07
Anita Zdrojewska
Planowanie działań public relations, czyli co profesjonalista wiedzieć powinien
PR wymaga planowania i przemyślnego wprowadzania planu w życie.
2002-06-07
Joanna Konopko
Autoprezentacja, część 3. Gadające ciało
Słowa to tylko około 35 proc. tego, co przekazuje nam rozmówca. Resztę mówią jego ruchy ciała, mimika twarzy, gestykulacja, postawa, a także wygląd zewnętrzny - parajęzyk
2002-06-07
Marcin Nowoszewski
Symbol doskonały. Nie tracić formy
Walka o zbudowanie lub podtrzymanie świadomości marki, to przede wszystkim gra na emocjach
2002-06-07
Brief
„Picie mąci życie”…
to hasło outdoorowej kampanii społecznej zorganizowanej przez Komendę Główną Policji
2002-06-07
Rafał Kołodziej
Marka czy cena? Punkt oparcia planowanych akcji promocyjnych
Strategia promocji jest odporna na uproszczone schematy i nie daje się przekształcić w dyscyplinę, z której można by łatwo czerpać normatywne nauki i ogólne reguły
2002-06-07
Anna Gołębicka
Marka lokalna nie sprzeda się sama
Przy ciągłym wzroście w siłę marek światowych, niemalże niepostrzeżenie rodzą się silne marki lokalne oferujące wartości, jakich marka globalna nie jest w stanie zaproponować nabywcy.
2002-03-18
Piotr Tymochowicz
Manowce marketingu (nie tylko politycznego)
Zobaczmy, na jakie marketingowe manowce jesteśmy skazani, gdy nie mamy wiedzy o elementarnych prawach rządzących psychologią.
2002-03-18
Wojciech Cieślukowski
Knorr – budowanie marki
Strategia marki na przykladzie "Knorra"
2002-03-18
Marek Różycki
Kurier przywozi śniadanie
Jak firmy kurierski zdobywają nowych klientow.
2002-03-18
Leszek Stafiej
Krawiec kraje, klient nosi
Żaden klient nie kupi reklamy, której nie rozumie, ani reklamy, której nie lubi.
2002-03-18
Dominika Maison
Rola badań w reklamie społecznej
Ogromną wagę przywiązuje się do badań prowadzonych na etapie poprzedzającym tworzenie kampanii.
2001-07-20
Anita Zdrojewska
Ton, treść i siła wzmianki
Analiza i ocena mediów jest jednym z narzędzi badań rynkowych.
2001-07-20
Tomasz Kościelny
Biuletyny firmowe koszt czy inwestycja, cz. 1
Coraz częściej własne wydawnictwo traktuje się jako inwestycję, a nie koszt.
2001-07-20
Anita Zdrojewska
Kultura firmy, kultura w firmie
Dzięki dobrej reputacji z można zdobyć zaufanie szerokiej rzeszy potencjalnych klientów.
2001-07-20
Anita Zdrojewska
Szkoła PR. Praca u podstaw, czyli zacznijmy od własnego podwórka
Kluczem do osiągnięć w budowaniu dobrej reputacji firmy jest efektywność wewnętrznego programu PR.
2001-07-20
Roman Rostek
Kierownicza rola komunikacji - cześć 2
Wydawnictwa firmowe, listy do pracowników, prezentacje, spotkania z małymi grupami, poczta elektroniczna, filmy wideo, intranet, tablice ogłoszeń i eventy.
2001-07-20
Anna Gołębicka
Prostota, ruch, zaskoczenie
Istnieją pewne sprawdzone schematy, których znajomość pozwala skonstruować lepszy przekaz i uniknąć niepotrzebnych błędów.
2001-07-01
Grażyna Derdej
Ewaluacja, czyli jak zmierzyć efektywność działań PR
Ewaluacja, czyli jak zmierzyć efektywność działań PR
2001-07-01
www.pracuj.pl
Kultura firmy
Dzięki dobrej reputacji zbudowanej na kulturze pracy z pewnością o wiele łatwiej będzie też można zdobyć zaufanie szerokiej rzeszy potencjalnych klientów
2001-07-01
Marcin Nowoszewski
Symbol doskonały - bez względu na modę
Znaczenie logo
2001-07-01
Mateusz Zmyślony
Dawaj kasę, bo tracę masę, chilli co robią działy promocji?
Kreatywność promocyjna
2001-07-01
Wojciech Zawadzki
Pornografia - czyli o co tu chodzi?
O demaskowaniu argumentów "za pornografią"
2001-08-07
Irena Lipowicz
Promować firmę "Polska"
Rozmowa z ambasadorem Polski w Wiedniu
2001-07-20
PRess wersja on-line miesięcznik
PR na tle działań marketingowych organizacji
PR współrealizuje strategię marketingową
2001-02-13
PRess wersja on-line miesięcznik
Public relations, czyli...
Public relations (PR) to wiedza interdyscyplinarna i nie można oddać jej znaczenia w pojedynczej definicji
2001-02-13
PRess wersja on-line miesięcznik
Programy public relations
Przed przystąpieniem do tworzenia programu PR dokonuje się szczegółowej analizy sytuacyjnej
2001-02-13
PRess wersja on-line miesięcznik
Lobbying jako narzędzie public relations
2001-02-13
PRess wersja on-line miesięcznik
Public relations w Polsce (cz. II)
Główne cele podejmowania działań public relations przez polskie firmy
2001-02-13
PRess wersja on-line miesięcznik
Public relations w Polsce (cz. I)
Stopień znajomości i świadomości potrzeby wykorzystania PR wśród polskich menedżerów jest niewielki.
2001-02-13
PRess wersja on-line miesięcznik
Zarządzanie sytuacją kryzysową i konfliktem
2001-02-13
PRess wersja on-line miesięcznik
Sponsoring
Definicje sponsorowania
2001-02-13
Jonathan Hill
Unia to nie margaryna
O promocji Unii Europejskiej
1905-06-22
Marceli Cogiel
Opinia na temat oceny z nauczania religii w szkole
Krótki komentarz do rozporządzenia MEN z dnia 19 kwietnia 1999 r. w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów
2000-11-29
Mariusz Falk
Ocenianie na katechezie w nowej szkole
Nowe zasady oceniania, klasyfikacji, promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów
2000-11-21
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W
Patronat
Reklama
Polityka prywatności
Kontakt
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W