Menu
O Fundacji
Historia
Władze
Zespół
Polityka prywatności
Osiągnięcia
Współpraca
Partnerzy
Dla mediów
Materiały PAP
Serwisy
Gospodarka na Opoce
TUW PZUW
Twoja finansowa opoka
Czysta Energia
Bezpieczeństwo
Zbudowani
Biblioteka
Dane o Kościele
Dobroczynność
Duszpasterstwo
Ekologia
Galeria
Liturgia
Misje i ewangelizacja
Nauczanie papieskie
Papież Benedykt XVI
Papież Franciszek
Papież Jan Paweł II
Pielgrzymki
Rodzina
Sakramenty
Społeczeństwo
Wiara
Życie Kościoła
Oferta
Patronat
Reklama
Hosting
Newsletter
Poczta
Kontakt
SZUKAJ
Wspieram
Biblioteka OPOKI
Lista dokumentów zawierających wybrany tag:
Autor
Tytuł
Data
Papież Franciszek
Obmowa jako społeczny lincz
Obmowa, niszczenie czyjejś reputacji to początek społecznego linczu. Homilia podczas Mszy św. w Domu św. Marty, 28 kwietnia 2020 r.
2020-08-31
Minika Tokarska Nyga
Product Placement: W poszukiwaniu doskonałości
Jeśli firma chce podkreślić długi okres swojej obecności na rynku, silne związki z tradycją, a przez to niezawodność, umiejętność podążania za duchem czasu, to może sięgnąć po historic placement.
2002-11-14
Leszek Stafiej
Latawiec, dmuchawiec, wiatr i krawat
Logo dla Polski
2002-11-14
Pio
Reputacją firmy jest jej wizerunek i tożsamość
Co składa sie na tożsamość i wizerunek firmy.
2002-11-14
Susan Rose-Ackerman
Korupcja i rządy
Problem korupcji w czterech wymiarach: ekonomicznym, politycznym, kulturowym i praktycznym.
2002-01-29
Susan Rose-Ackerman
Korupcja i rządy
Problem korupcji w czterech wymiarach: ekonomicznym, politycznym, kulturowym i praktycznym.
2002-01-29
Susan Rose-Ackerman
Korupcja i rządy
Problem korupcji w czterech wymiarach: ekonomicznym, politycznym, kulturowym i praktycznym.
2002-01-29
Beata Paczyńska
Zostań reżyserem
Pięć elementów efektywnego uczestnictwa w targach i konferencjach
2002-01-11
Beata Paczyńska
Za wcześnie na pogrzeb, za późno na rewolucję Kondycja polskiego PR-u
Korupcja, agencje-krzaki, naciąganie klienta, brak samoregulacji środowiska.
2002-01-11
Agnieszka Borek
Efektywność PR - Ważne, CO o nas piszą
Analiza treści pozwala ustalać, w jakim stopniu udało się stworzyć pożądany wizerunek klienta w mediach.
2002-01-11
Marcin Nowoszewski
Symbol doskonały. Sztuka proporcji
Nie sztuką jest powiedzieć to, co ma się do powiedzenia. Prawdziwą sztuką jest, aby komunikat zabrzmiał absolutnie skutecznie.
2002-01-11
Ewa Tomalska
Szata, która nie tylko zdobi
Kreowanie wizerunku marki odzieżowej.
2002-01-11
Jarosław Filipek
Reputacja – ukryty kapitał
Inwestorzy ufają i inwestują, pracownicy są lojalni i efektywni, klienci i konsumenci płacą więcej za produkty, społeczność wspiera firmę w sytuacjach kryzysowych.
2002-01-11
euroPR
Public relations a przywództwo w organizacji
Informacje o firmie mogą być różne, ważne jednak, by były warte zainteresowania odbiorców.
2002-01-11
Anita Zdrojewska
Nie znam się na… Nie mam o czym pisać…
Informacje o firmie mogą być różne, ważne jednak, by były warte zainteresowania odbiorców.
2002-01-11
euroPR
Negocjacje w public relations
Warunkami skutecznych negocjacji.
2002-01-11
Krzysztof Ślusarz
Agencje aktorskie - Między aktorem a producentem
Przykładów na wykorzystanie w reklamie gwiazd filmu, piosenkarzy, dziennikarzy, sportowców, jednym słowem znanych ludzi, jest wiele.
2002-01-11
Leszek Stafiej
Imponderabilia lepperiady
O wyniku wyborczy Samoobrony
2002-01-11
Anita Zdrojewska
Szkoła PR. Gdzie jest miejsce specjalisty PR w firmie?
Kto najlepiej zajmie się PR i w jakim miejscu w strukturze firmy powinien sie znajdować.
2002-01-11
Anita Zdrojewska
Kultura firmy, kultura w firmie
Dzięki dobrej reputacji z można zdobyć zaufanie szerokiej rzeszy potencjalnych klientów.
2001-07-20
Anita Zdrojewska
Szkoła PR. Praca u podstaw, czyli zacznijmy od własnego podwórka
Kluczem do osiągnięć w budowaniu dobrej reputacji firmy jest efektywność wewnętrznego programu PR.
2001-07-20
Roman Rostek
Kierownicza rola komunikacji - cześć 2
Wydawnictwa firmowe, listy do pracowników, prezentacje, spotkania z małymi grupami, poczta elektroniczna, filmy wideo, intranet, tablice ogłoszeń i eventy.
2001-07-20
Jacek Sadowski
Silna marka prężna gospodarka
Znaczenie marki dla konsumenta i dla producenta.
2001-07-20
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W
Patronat
Reklama
Polityka prywatności
Kontakt
©
Fundacja Opoka
2017
Realizacja:
3W