Nawrócił się, bo pomogła mu w tym Maryja. Orędzia dotknęły jego serca i przekonały, by zmienił swoje życie. Warto wysłuchać świadectwa Piotra Chomickiego.
Gościem Tematu Dnia był Piotr Chomicki z Fundacji Holy Mary Team, który w rozmowie z Ewą Pietrzak podzielił się swoim świadectwem i wyjaśniał, dlaczego warto „Pokochać Maryję”.
- W moim życiu rewolucja rozpoczęła się w 2009 roku. Przez wiele lat funkcjonowałem w biznesie jako menadżer i pojawił się krach. Pojechałem na Jasną Górę poprosić Matkę Bożą o pomoc i wtedy Maryja mi pomogła - po piętnastoletniej rozłące z Kościołem – mówił Chomicki.
- W 2010 roku wróciłem na łono Kościoła, to był dla mnie taki wyjątkowy, maryjny rok. Po raz pierwszy spotkałem się z orędziami z Medjugorie, z orędziami z Gietrzwałdu, z wieloma orędziami uznanymi przez Kościół. Orędzia dotknęły mego serca i przekonały, żeby zmienić swoje życie – dodawał.
Piotr Chomicki opowiedział również o swojej pieszej pielgrzymce do Kibeho.
- Nie miałem konkretnej intencji. (…) Zaufałem absolutnie Panu Bogu i Matce Bożej, zawierzyłem się i po prostu poszedłem. Rozeznanie tej pielgrzymki dawało mi gwarancję, że to jest wola Boża i, że jest sens pielgrzymowania do Kibeho – podkreślał.
Gość Tematu Dnia tłumaczył, dlaczego stworzył Fundację Holy Mary Team:
- Sama idea powstała w 2010 roku. To był mój rok nawrócenia, czyli w moim życiu pojawiła się Maryja i to ona zaczęła mnie prowadzić. W maju 2010 roku powstała idea, żeby założyć taką społeczność, która będzie ewangelizować poprzez media społecznościowe, poprzez filmy, grafiki, akcje – zaznaczył Chomicki.
- Półtora roku temu powstała idea, żeby stworzyć akcję „Pokochaj Maryję”. Podczas tej akcji staramy się zainspirować wiele osób, żeby zaprosili Matkę Bożą do swojego życia. Wiem z własnego doświadczenia, że zapraszając Matkę Bożą, nasza wiara wzrasta, jesteśmy bliżej Pana Jezusa i nasze życie się poprawia – podkreślał Piotr Chomicki.
Salve TV - nowa chrześcijańska telewizja internetowa. Główną ideą Salve TV jest emisja programów informacyjnych, rozrywkowych i edukacyjnych - przyjemnych w formie i wartościowych w treści.