Reklama na portalu Opoka

Reklama na portalu Opoka

Chcesz się reklamować w Internecie? Portal OPOKA., serwisy tematyczne oraz profile w mediach społecznościowych, to doskonali partnerzy dla Twoich przedsięwzięć promocyjnych. Tutaj przedstawiamy najważniejsze informacje na temat reklamy online na naszych stronach.

Proponujemy następujące formy reklamowe i zapraszamy do kontaktu: reklama@opoka.org.pl.

1. Reklama standardowa:

a. billboardy na urządzeniach stacjonarnych;
b. billboardy na urządzeniach mobilnych.

2. Reklama specjalna:

a. artykuł lub cykl kilku artykułów sponsorowanych (nie dłuższych niż 10 tys. znaków ze spacjami); 
- artykułów może być od 1 do 10;
- artykuł dostarcza Klient lub może być przygotowany przez redakcję. OPOKA zastrzega sobie prawo odrzucenia nadesłanego materiału;
- artykuł może być wzbogacony zdjęciami, materiałami video oraz słowami/wyrażeniami kierującymi do stron Klienta;
- artykuł może być promowany w mediach społecznościowych OPOKI;
- zgodnie z art. 36.par. 3. Prawa Prasowego materiał będzie opatrzony napisem „Artykuł sponsorowany”;
- koszt artykułu/ów zależy m.in. od liczby, czasu i miejsca publikacji, przygotowania materiału przez Klienta lub redakcję, promocji treści artykułu w mediach społecznościowych.
 
b. raport, czyli specjalna sekcja z materiałami Klienta
-  wyróżniająca się graficznie sekcja będzie utworzona na stronie głównej lub na stronach serwisów;
-  sekcja może być opatrzona logo Klienta i napisem „Partner serwisu …” ;
-  materiały do raportu dostarcza Klient lub mogą być przygotowane przez redakcję. OPOKA zastrzega sobie prawo odrzucenia nadesłanego materiału;
-  artykuły mogą być wzbogacone zdjęciami, materiałami video oraz słowami/wyrażeniami kierującymi do stron Klienta;
-  materiały publikowane w raporcie mogą być promowane w mediach społecznościowych OPOKI;
-  zgodnie z art. 36.par. 3. Prawa Prasowego materiały będzie opatrzone napisem „Materiał sponsorowany”;
-  koszt raportu zależy m.in. od czasu i miejsca publikacji, przygotowania materiału przez Klienta lub redakcję, promocji treści artykułu w mediach społecznościowych.

Pekao