Głos zwierząt... PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki

Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.

Kampania produktowa dotyczy cyfrowych narzędzi i produktów oferowanych przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej do ponad 5 milionów Klientów w całej Polsce. Wpisuje się ona w nową strategię marki, która zawiera się w haśle „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.

Podkreślamy cyfryzację w kontakcie z Klientami. Widzimy jak szybko zmienia się rynek i jego potrzeby, dlatego prezentujemy nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, dzięki którym większość działań sprzedażowo – obsługowych Klient zrealizuje sam, używając do tego przyjaznych narzędzi cyfrowych. Zmieniamy się dla naszych Klientów, wraz z nimi przechodzimy transformację energetyczną i to ze względu na nich prowadzimy w zielonej zmianie – mówi Grzegorz Butrym, dyrektor Departamentu Produktów i Rozwoju Biznesu PGE Obrót.

Spoty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” oraz „Muzycy” stanowią uzupełnienie strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Podobnie jak w części wizerunkowej, głos zabierają w nich polskie zwierzęta. Tym razem opowiadają o zaletach nowoczesnych eUsług od PGE. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z elektronicznych rozwiązań takich jak eFaktura, eBOK ,czy eSklep eksponując nie tylko ich wygodę, ale jednocześnie przyjazność dla środowiska naturalnego.

Część produktowa kampanii „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” została zaplanowana w telewizji, prasie i Internecie.

Landing page kampanii www.pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl

Termin kampanii PGE Obrót: 15.10.2021 r. – 14.11.2021 r.
Za przygotowanie kreacji i produkcje materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Sp. z o.o.

Spot "Muzycy"

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama