Po wznowieniu nadawania publiczna stacja ma słabszą oglądalność niż TVN 24, Telewizja Republika, a nawet Wydarzenia 24.
Z raportu Nielsen Audience Measurement dla wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 29 grudnia do 1 stycznia TVP INFO w ujęciu całodobowym śledziło średnio 68,1 tys. Widzów. Dało to państwowej stacji 0,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,58 proc. w grupie 16-49 i 0,61 proc. w grupie 16-59.
Oglądalność spadła zatem o 81 proc.
TVP Iinfo na przełomie roku była dopiero 19. wśród najchętniej oglądanych telewizji. Wśród stacji informacynjych uplasowała się na 5. miejscu. Wyprzedzała ją TVN 24, (5,23 proc. Udziałów w rynku), Telewizja Republika (2,41 proc.), Polsat News (2,04 proc.) i Wydarzenia24 (1,04 proc.).
Źródło: wirtualnemedia.pl