To dziecko, nie płód. Poruszający spot pro-life nagrodzony za kreatywność i pozytywny przekaz

„To tragiczne, że kultura za bardzo przyzwyczaiła się do używania antyseptycznych terminów naukowych w celu odczłowieczania dziecka w łonie matki” – stwierdził Jim Daly, prezes organizacji Focus on the Family.

Film z kampanii reklamowej „To jest dziecko” („It’s a Baby”) został telewizyjną kampanią roku w konkursie National Religious Broadcasters (NRB) Media Awards 2024.

Wyprodukowany przez Cooke Media Group na potrzeby kampanii reklamowej organizacji Focus on the Family 60-sekundowy film ma przeciwdziałać dewaluacji życia i przypominać, że nienarodzone dziecko to dziecko, a nie płód.

„To tragiczne, że kultura za bardzo przyzwyczaiła się do używania antyseptycznych terminów naukowych w celu odczłowieczania dziecka w łonie matki” – stwierdził Jim Daly, prezes organizacji Focus on the Family. „Chcieliśmy rzucić temu wyzwanie, jasno i prosto pokazując – w sytuacjach, które wszyscy znamy – że to dziecko”.

Cooke Media Group może poszczycić się wielokrotnie nagradzanym zespołem ekspertów w dziedzinie produkcji filmowej i telewizyjnej, a także strategii budowania marki i komunikacji.

„Naszym celem jest wykazanie wielkiej kreatywności w służbie ważnej sprawy” – wyjaśnił Phil Cooke, producent ogólnokrajowej reklamy telewizyjnej i współzałożyciel Cooke Media Group. „Ta odważna kampania Focus on the Family naprawdę osiągnęła ten cel” – mówił, podkreślają, że jest dumny z całego zespołu.

Kampania pro-life rozpoczęła się w USA 14 czerwca 2023 r., co zbiegło się z pierwszą rocznicą orzeczenia Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych w sprawie Dobbs przeciwko Jackson Women’s Health Organisation.

Źródło: lifenews.com

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama