Pekao
Strona główna
opoka.news opoka.photo opoka.org.pl


Piwo też alkohol

Pod takim hasłem wystartuje w maju społeczna kampania edukacyjna przygotowana przez wrocławska agencję reklamową Orpha na zlecenie Wydziału Zdrowia Urzędu Miejskiego.

Podstawowym celem kampanii jest przeciwdziałanie pojawianiu się i rozprzestrzenianiu uzależnień alkoholowych wśród młodzieży Wrocławia oraz promowanie zdrowego, wolnego od uzależnień stylu życia. Cała akcja, zaplanowana na półtora miesiąca (maj-czerwiec) realizowana będzie w otoczeniu wrocławskich szkół ponadpodstawowych (billboardy, radio lokalne, Internet) oraz w szkołach (plakaty, materiały BTL). Głównym bohaterem kampanii będzie „wstawiony" baranek, który uległ reklamom piwa bezalkoholowego. Kampania „Piwo też alkohol" w zamyśle autorów ma się zmierzyć z letnią ofensywą reklamową producentów piwa.

Nie dawaj na ulicy

To kolejna przygotowana przez Orphę akcja, tym razem przeciwko żebractwu na ulicach, którą rozpoczęty w lutym wrocławskie organizacje charytatywne. We wspólnym apelu „Pomagajmy dobrze! informują, że dawane na ulicy pieniądze przyczyniają się tylko do rozwoju zawodu żebractwa. Plakaty z dziurawym żebraczym kapeluszem, przez który przelatują ofiarowane pieniądze, zawisły we wrocławskich kościołach, placówkach pomocy społecznej i innych miejscach publicznych. Ulotki z tym samym wizerunkiem rozdawane będą na ulicach, szczególnie w miejscach chętnie obstawianych przez osoby żebrzące. Ulotki kolportować będą m. in. mieszkańcy wrocławskich schronisk dla bezdomnych.


opr. MK/PO

 
Kliknij aby zobaczyć dokumenty zawierające wybrany tag: etyka biznes giełda wizerunek komunikacja pr public relations reklama społeczna