Rezygnacja z każdego kolejnego papierosa to wygrana bitwa w wojnie z nałogiem.
Pobij papierosa!
Rezygnacja z każdego kolejnego papierosa to wygrana bitwa w wojnie z nałogiem. To stwierdzenie jest motywem przewodnim nowej, międzynarodowej kampanii reklamowej NicoretteŽ. — W warstwie emocjonalnej kampanii wprowadzono nowe podejście do walki z paleniem, które jawi się jako ciąg pojedynczych bitew z papierosem Powstrzymując się od palenia, wygrywamy bitwy, co jest źródłem satysfakcji i motywacji, tak bardzo potrzebnej w walce z nałogiem — mówi Beata Brożek, manager firmy Pharmacia. Poza elementami emocjonalnymi przekaz zawiera też podstawowy element racjonalny — informację o potwierdzonej badaniami skuteczności gamy preparatów NicoretteŽ („Z NicoretteŽ masz dwa razy większą szansę na sukces”). Symbolem nałogu jest spersonifikowana postać Pana Papierosa, który zawsze przegrywa w konfrontacji z palaczem uzbrojonym w NicoretteŽ. Jest bity (dosłownie i w przenośni) przez gumy lub zaklejany przez plastry NicoretteŽ. Wątek pobitego papierosa wykorzystano w spotach telewizyjnych, ulotkach, na stojakach z ulotkami i w innych materiałach POS, które zostały umieszczone w aptekach. Adresatami kampanii są palacze (chcący rzucić palenie) w wieku 25 — 45 lat, z wyższym wykształceniem i dochodami powyżej średniej krajowej, znacznie częściej niż przeciętny Polak korzystający z Internetu. Podstawowym sposobem dotarcia do osób z grupy docelowej będzie TVN oraz dodatki weekendowe do „Rzeczpospolitej” i „Gazety Wyborczej”. Duży nacisk położono na wykorzystanie Internetu (www.nicorette.pl). Planowana jest intensywna promocja strony, kampanie banerowe, organizacja czatów i wysyłka e-maili. Autorem kampanii reklamowej NicoretteŽ jest agencja BBDO z Londynu. opr. MK/PO |