Reklama papierosów na papierosach

Koncern tytoniowy House of Prince wprowadził serię papierosów Dark.




Reklama papierosów na papierosach

MiPi

Koncern tytoniowy House of Prince wprowadził na polski rynek limitowaną serię papierosów Dark. Na ich opakowaniach pojawiają się motywy wykorzystywane wcześniej w reklamach prasowych, które od grudnia ubiegłego roku zostały ustawowo zakazane.

Przekaz oparto na ekspozycji atrakcyjnych i eleganckich kobiet, co ma kształtować wizerunek papierosów pozycjonujących się jako luksusowe i ekskluzywne. - Motywy graficzne, wcześniej przedstawiane w formie reklamy prasowej, były bardzo pozytywnie przyjęte przez konsumentów. Ich łatwe kojarzenie z marką pozwala na kontynuowanie komunikacji w nowy sposób — mówi Grzegorz Żurawski, public relations manager House of Prince Poland.

Twierdzi, że przedstawiane na opakowaniach kobiece motywy mają również na celu wzmocnienie wizerunku poszczególnych wariantów papierosów Dark poprzez ich personifikację. - Daje to możliwość nadania produktowi atrakcyjnych i oryginalnych dla niego cech.

Motywy reklamowe zostały nadrukowane jedynie na przedniej stronie owijki foliowej, co oznacza, że po ściągnięciu folii paczka wygląda tak samo jak wcześniej. — Zabieg pozwala na podtrzymywanie w świadomości konsumentów stabilnego wizerunku marki w momencie rozpieczętowania paczki. Stały nadruk na paczce mógłby dezorientować konsumentów poprzez nowe kody graficzne, a nie umacniać ich lojalność — twierdzi PR-owiec House of Prince.

Równolegle z papierosami w nowym opakowaniu, dystrybuowane są standardowe paczki Darków. House of Prince zaoferował detalistom materiały wspierające sprzedaż limitowanej serii w postaci standów i mini-półek ułatwiających ekspozycję produktu.

Akcja Darków nie jest pierwszym przedsięwzięciem tego typu na polskim rynku. W połowie ubiegłego roku koncern Philip Morris Polska, wprawdzie nie wydrukował na paczkach Marlboro znanego z reklam tej marki kowboja, ale wprowadził na rynek opakowania, które radykalnie różniły się od kolorystyki i układu graficznego klasycznych paczek. Celem tej akcji było odświeżenie wizerunku marki i przedstawienie nowego oblicza Marlboro lojalnym palaczom.


opr. MK/PO

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama