Kampania społeczna ma na celu promowanie profilaktyki raka
Wielka kampania życia
Ruszyła „Wielka kampania życia -Avon kontra rak piersi". Przedsięwzięcie, którego pomysłodawca i koordynatorem jest firma kosmetyczna Avon, ma na celu promowanie profilaktyki raka piersi i propagowanie wiedzy na temat zagrożeń wynikających z nieregularnego przeprowadzania badań kontrolnych. Nagłośnieniem akcji zajęta się agencja reklamowa D'Arcy, która opracowała layouty prasowe, umieszczone w kilku pismach kobiecych („Wysokie Obcasy", „Viva", „Naj", „Halo", „Przyjaciółka"). Dodatkowym wsparciem w kampanii byty plakaty umieszczone na 500 citylightach Adpolu w całym kraju. Idea „Wielkiej kampanii życia - Avon kontra rak piersi" oparta jest na zachęceniu do finansowego wsparcia działań Avonu, polegających na organizowaniu szkoleń dla lekarzy i wolontariuszy, którzy propagują wiedzę na temat raka piersi. Akcji można pomóc kupując broszkę (5 zł) lub długopis (10 zt) z katalogu produktów firmy Avon. Jednocześnie w dniach od 8 do 10 marca, koncern zorganizował 300 imprez w kilkudziesięciu miastach Polski zatytułowanych „Wyjątkowe Dni Kobiet". opr. MK/PO |