Lovela: w rytmie małych i dużych serc od pierwszego dnia

W tym roku, podczas 31. Finału, po raz trzeci serca marki Lovela i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zabiją tym samym, gorącym rytmem. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo małych i dużych Lovela kolejny raz łączy siły z WOŚP, dokładając cegiełkę w walce z groźną dla życia sepsą. Za pomocą platformy Allegro każdy może wesprzeć zbiórkę poprzez zakup charytatywnego, emocjonalnego e-booka pełnego wskazówek dotyczących rodzicielstwa.

Od ponad 20 lat Lovela, jako lider wśród środków piorących dla dzieci, cieszy się niegasnącym zaufaniem mam, dbając o bezpieczeństwo najmłodszych już od pierwszych dni życia. Dzięki delikatnej i przetestowanej dermatologicznie formule produkty Lovela Baby i Lovela Family są bezpieczne zarówno dla skóry dziecka, jak i całej rodziny, co potwierdza pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz Polskie Towarzystwo Alergologiczne. W tym roku na znak współpracy z WOŚP po raz kolejny na sklepowych półkach zagościła limitowana edycja mleczek Lovela Baby ze specjalnymi etykietami zaprojektowanymi przez wyjątkowego dyrygenta Orkiestry - samego Jurka Owsiaka.

Graj z Lovela i WOŚP

Do wspólnego grania z marką Lovela i WOŚP może dołączyć każdy, kto ma ochotę wesprzeć tegoroczny cel. Wystarczy wejść na stronę internetową wosp.lovela.pl, aby wesprzeć wirtualną skarbonkę czy zakupić charytatywnego, edukacyjnego e-booka Lovela, który powstał dzięki wsparciu trzech wyjątkowych specjalistek - położnej Katarzyny Płazy-Piekarzewskiej, dermatolog Lidii Ruszkowskiej oraz fizjoterapeutki Ewy Kowalczyk. Publikacja, która porusza tematykę pierwszych miesięcy życia maluszka oraz emocji, które mogą towarzyszyć mamie, już w ubiegłym roku cieszyła się niemałym zainteresowaniem i została ciepło przyjęta przez konsumentów. Tegoroczna edycja została poszerzona o zagadnienia związane z najczęściej zadawanymi przez mamy pytaniami dotyczącymi m.in. problemów z pielęgnacją skóry u dzieci powyżej 1. r.ż. Nowością są także wyjątkowe kolorowanki, stworzone specjalnie z okazji 31. Finału, które umilą czas spędzony wspólnie z najmłodszymi. E-book w nowej odsłonie można zakupić na platformie Allegro.pl, a cała kwota ze sprzedaży trafi na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Na tym jednak nie koniec. Z myślą o wszystkich, którzy podczas finałowego weekendu zdecydują się odwiedzić strefę pod PKiN, marka Lovela przygotowała wyjątkową, rodzinną atrakcję - prawdziwą, wenecką karuzelę, która wywoła uśmiech na twarzy każdego - dziecka i dorosłego. Nie zabraknie również wolontariuszy Lovela kwestujących na rzecz tegorocznego celu WOŚP.

Z myślą o tych, którzy nie mogą pojawić się podczas finałowego weekendu w stolicy, marka Lovela planuje relacje w social mediach, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć klimat tegorocznej edycji wielkiego grania Lovela & WOŚP. Więcej informacji na wosp.lovela.pl.

Źródło informacji: Lovela

Logo PAPZamieszczone na stronach internetowych portalu https://opoka.org.pl/ i https://opoka.news materiały sygnowane skrótem „PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Fundację Opoka na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

reklama

reklama

reklama