Gigantyczny salon Xiaomi w Westfield Arkadia ma ponad 300 m kw. powierzchni

Największy Mi Store Xiaomi w Europie Środkowo-Wschodniej został otwarty 18 grudnia 2020 r. w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. To jednocześnie już 20 autoryzowany punkt Mi Store w Polsce.

Łączy w sobie sklep, strefę, gdzie można przetestować inteligentne rozwiązania dla domu oraz autoryzowany serwis. To pierwszy, poza Chinami, obiekt prezentujący tego typu koncept.  

Nowy salon Xiaomi znajduje się na parterze warszawskiego centrum handlowego Westfield Arkadia mieszczącego się przy al. Jana Pawła II 82. Jego powierzchnia wynosi 311 m kw., co czyni go największym w regionie punktem Mi Store.

Jedną z cech wyróżniających salon jest duża, zaprojektowana na kształt mieszkania strefa, pokazująca działanie inteligentnych, domowych urządzeń. Można tam zobaczyć cały ekosystem produktów, którymi da się wygodnie sterować za pomocą jednej aplikacji lub asystenta głosowego.  

„To pierwszy, tak duży salon, który otworzyliśmy w naszej części Europy, ma ponad 300 metrów kw. Jest również wyjątkowy dlatego, że pomimo standardowej części utworzyliśmy także strefę produktów inteligentnych, w których za pomocą urządzenia i naszej aplikacji wszyscy klienci, użytkownicy czy osoby zainteresowane, będą mogli zobaczyć jak urządzenia Xiaomi współpracują ze sobą jako system” – mówi Marcin Szczepankowski, GTM Xiaomi Polska.

W najnowszym Mi Store w centrum handlowym Westfield Arkadia znajduje się również autoryzowany serwis prowadzony przez S.B.E Polska. Można w nim dokonać naprawy smartfonów oraz produktów ekosystemowych.

Nowy Mi Store jest pierwszym, poza Chinami, sklepem firmy stworzonym według nowego konceptu.

„Jeśli chodzi o przyszły rok w Polsce, planujemy dalszą ekspansję, dalszy rozwój naszego własnego kanału sprzedaży. Otwarcie podobnych punktów podobnych do tego, w którym się obecnie znajdujemy, a także utrzymanie naszej pozycji, jeśli chodzi o udział w rynku w kanale otwartym oraz dalszy rozwój kanału operatorskiego” – mówi Marcin Szczepankowski.  

Aby zadbać o bezpieczeństwo klientów i personelu w czasach pandemii, we wszystkich sklepach stacjonarnych Xiaomi w Polsce obowiązują specjalne zasady. Zalecane jest utrzymanie minimum dwumetrowej odległości między klientami. W sklepie obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.

Klienci mają możliwość dezynfekcji rąk i założenia jednorazowych rękawiczek. Eksponowane urządzenia są poddawane stałej dezynfekcji. W salonie nie może przebywać więcej niż 10 osób jednocześnie. Przy wejściu znajduje się specjalny system biletowy, który pomaga utrzymać bezpieczną liczbę klientów w środku.

„Kiedy ponad trzy lata temu otwieraliśmy swój pierwszy punkt w Polsce, była to wyspa w centrum handlowym. Teraz, w Warszawie, otwieramy nasz największy w Europie Środkowo – Wschodniej Mi Store i to pokazuje jak wielki postęp zrobiliśmy w tak krótkim czasie” – powiedział Łukasz Bieniek, zastępca dyrektora zarządzającego Xiaomi Polska.

Salony Mi Store Xiaomi mieszczą się w 16 miastach w 12 województwach: Białymstoku (Galeria Alfa), Bielsku-Białej (Galeria Sfera), Czeladzi (M1), Częstochowie (Galeria Jurajska), Katowicach (Galeria Katowicka), Gdańsku (Forum Gdańsk), Gdyni (Centrum Riviera), Krakowie (Centrum Handlowe Serenada oraz Galeria Krakowska), Lublinie (Galeria Lublin Plaza), Olsztynie (Galeria Warmińska), Poznaniu (Centrum Posnania, Centrum Handlowe Avenida), Rzeszowie (Galeria Rzeszów), Szczecinie (Galeria Galaxy), Toruniu (Atrium Copernicus), Warszawie (Westfield Arkadia, Galeria Młociny i Galeria Mokotów) i Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki).

Źródło informacji: PAP MediaRoom


Logo PZU

Zamieszczone na stronach internetowych portalu https://opoka.org.pl/ i https://opoka.news materiały sygnowane skrótem „PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Fundację Opoka na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

Materiał video

« 1 »

reklama

reklama

reklama