Kampania pro-life „40 Days for Life” uratowała już ponad 20 000 dzieci przed aborcją!

Zaangażowani w kampanię pro-life „40 Days for Life” ogłosili, że 40 dni spokojnej modlitwy, postu i publicznego świadectwa uratowało ponad 20 000 dzieci przed aborcją. „Teraz te dzieci mają imię i pójdą do przedszkola i będą robić wspaniałe rzeczy, które dzieci powinny robić” – mówi Shawn Carney.

Zaledwie kilka dni przed tym wielkim ogłoszeniem, międzynarodowa organizacja zorganizowała transmisję internetową z jesienną kampanią 2021 r., w której odnotowano pierwszy udokumentowany zapis trojaczków oraz zdumiewające sześć uratowanych par bliźniąt. W transmisji internetowej organizacja poinformowała, że ​​tej jesieni uratowano 779 dzieci, trzy pracownice aborcyjne zrezygnowały z pracy, a wiele placówek aborcyjnych zostało zamkniętych. Teraz prezes i dyrektor generalny Shawn Carney ogłosił, że kilka z tych statystyk zostało już zaktualizowanych, ze zweryfikowanymi raportami o dodatkowych 70 dzieciach uratowanych podczas ostatniej kampanii, co daje w sumie 850 dzieci uratowanych.

Według stanu na dzień 20 listopada strona internetowa „40 Days for Life” wymieniała 20 368 dzieci uratowanych od czasu pierwszej kampanii w 2007 roku, 229 konwersji aborcyjnych, którzy odeszli z branży, a 114 placówek aborcyjnych zostało zamkniętych.

W poruszającym, czterominutowym wideo dziękującym uczestnikom „40 Days for Life” i innym obrońcom życia, którzy opowiadają się za matkami i ich nienarodzonymi dziećmi, Carney powiedział: „Nie ma absolutnie nic lepszego niż posiadanie mamy, której pomogłeś uciec [z kliniki aborcyjnej]. Zobacz tego małego chłopca lub dziewczynkę, który żyje dzisiaj, który był tak blisko stania się jednym z 56 milionów, którzy umierają co roku na całym świecie – tak blisko stania się statystyką. Ale teraz te dzieci mają imię i pójdą do przedszkola, będą grać w tee-ball i będą robić wszystkie wspaniałe rzeczy, które dzieci powinny robić”.

źródło: liveaction.org / 40 Days for Life - youtube.com

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama