Podróż, która ujawnia prawdę o jego przeszłości. „LIFEMARK” – historia adopcji, która wydarzyła się naprawdę

Film „LIFEMARK” oparty jest na prawdziwej historii młodego, adoptowanego mężczyzny, który spotyka po latach biologiczną matkę. Produkcja ukazuje piękno adopcji poprzez historię pochodzącego z Luizjany Davida Scottona i jego rodziny.

W filmie gra Kirk Cameron, znany amerykański aktor telewizyjny i filmowy, który wraz z żoną, Chelsee Noble, wychowują sześcioro dzieci w tym czworo adoptowanych.

Przyjęty jako niemowlę Scotton dorasta w kochającym domu. W wieku 18 lat niespodziewanie otrzymuje wiadomość od swojej rodzonej matki, która prosi go o spotkanie. 

David za namową przybranych rodziców wyrusza w podróż, która ujawnia prawdę o jego przeszłości. Ukazuje odważną decyzję biologicznej matki, która zaszła w ciąże jako nastolatka i pomimo olbrzymiego stresu i lęku, zdecydowała się go urodzić i oddać do adopcji.

„Wierzymy, że LIFEMARK stanie się inspiracją, w tym kluczowym czasie, do większego zaangażowania we wspieranie życia i adopcji” – powiedział producent filmu Stephen Kendrick.

Dlaczego PG-13?

„Produkcja niedawno otrzymał ocenę PG-13 od Motion Picture Association za „Elementy tematyczne”. Ponieważ prawdziwa historia, która zainspirowała LIFEMARK , obraca się wokół decyzji, którą podejmuje kobieta w klinice aborcyjnej, film opowiada o jej doświadczeniach. Nic pokazanego ani omówionego nie jest graficzne" – czytamy na stronie filmu.

Producenci zalecają, jak w przypadku każdego filmu, „aby rodzice sami obejrzeli film i zdecydowali, co jest najlepsze dla ich rodziny”. 

Dodali, że film celebruje wszystko, w co wierzą: „wiara, rodzina, wolność, przebaczenie i miłość” – powiedział producent Stephen Kendrick w reklamowym spocie na Facebooku.

„Chcemy Cię zapytać, czy mógłbyś dołączyć i wspierać Nas swoją modlitwą, aby Pan Bóg pomógł przy pomocy tego filmu wpłynąć na naszą kulturę w tak trudnym czasie, jak dzisiejszy”. 

Lifemark Movie Trailer
Lifemark Movie

Źródło: LifeNews

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama