Budowanie więzów rodzinnych i promowanie wartości bliskich rodzinie - to cele kampanii społecznej #Nierozerwalni, przygotowanej przez Stowarzyszenie Diakonia Ruchu Światło-Życie.
Kampanię promuje wirtualna rodzina Nierozerwalnych, której dom jest inspiracją do budowania rodziny opartej na trwałych wartościach.
"Rodzina tworzy trwałą wspólnotę kochających się wzajemnie osób, które wspólnie podnoszą trudy dnia codziennego. Rodzice zapewniają bezpieczeństwo dzieciom oraz zapewniają im odpowiednie warunki duchowe i materialne. Matka w domu jest symbolem troskliwości, poświęcenia i ciepła. Natomiast ojciec zapewnia poczucie pewności siebie, siły, odwagi i mądrości życiowej. Do prawidłowego rozwoju dziecka potrzebny jest dom, w którym dziecko odnajdzie siebie oraz nauczy się żyć" - wyjaśniają autorzy kampanii społecznej #Nierozerwalni, związani ze Stowarzyszeniem Diakonia Ruchu Światło-Życie.
Jak wyjaśniają, współtwórcami inspirujących tekstów, dotyczących różnych aspektów życia rodzinnego, mają być także sami internauci, którzy dołączą do grona "nierozerwalnych".
"Uznaliśmy, że świadectwem naszego życia możemy razem promować opisane wartości w Kampanii Społecznej ogarniającej całą Polskę. Wasze zaangażowanie, jako aktywnych odbiorców, jest kluczowe dla efektywności zaproponowanych i prowadzonych przez nas działań. W ramach kampanii chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona rodziców, zbudować społeczność rodzin wzajemnie wspierających się i wspólnie przeżywających radości i smutki dnia codziennego. Wzajemnie będziemy uczyć się jak kształtować i budować więzi rodzinne, by wzmacniać nasze rodziny siłą miłości!" - można przeczytać w opisie projektu.
Szczegóły kampanii można poznać wchodząc do wirtualnego domu rodziny Nierozerwalnych, na stronie nierozerwalni.org. Ambasadorami kampanii są m.in. Paweł Królikowski, Mateusz Banaszkiewicz, Monika i Marcin Gomułkowie, Staszek Karpiel-Bułecka, Agnieszka i Piotr Cudzichowie.
Kampania społeczna dla rodzin: #Nierozerwalni” realizowana jest w ramach Narodowego Programu Zdrowia 2016-2020 na zlecenie Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
abd / Warszawa