„Miłość między partnerami tej samej płci jest również wyrazem przyjaźni, niezawodności, lojalności i wsparcia w życiu” – to cytat nie z ulotki z parady równości, ale z dokumentu archidiecezji Hamburga adresowanego do katolickich szkół.
Archidiecezja opublikowała nowe wytyczne dotyczące edukacji seksualnej obowiązujące katolickie szkoły. Zgodnie z wytycznymi, promowany będzie homoseksualizm i transpłciowość.
„Dzięki nowym ramom koncepcyjnym edukacji seksualnej w szkołach katolickich, archidiecezja hamburska wysyła jasny sygnał na rzecz współczesnej, zorientowanej na wartości i naukowo uzasadnionej edukacji seksualnej”
– napisała archidiecezja w swoim komunikacie prasowym.
Uczniowie pedofila
Wytyczne zatytułowane „Mężczyźni, kobiety, różnorodność: Ramy koncepcyjne edukacji seksualnej w szkołach katolickich w archidiecezji hamburskiej” będą wiążące dla wszystkich szkół katolickich w archidiecezji. Dokument jest rażąco sprzeczny z katolicką nauką o seksualności i napisany w duchu ideologii genderowej.
„Celem [wytycznych] jest umożliwienie dzieciom i młodzieży kształtowania ich życia ze coraz większym samostanowieniem i osobistą odpowiedzialnością za ich tożsamość płciową i orientację seksualną”
– stwierdza dokument.
Koncepcja ta opiera się na „ustaleniach z nauk humanistycznych” i „nowoczesnej teologii”, a także dokumentach i debatach krytykowanej przez papieża Franciszka niemieckiej Drogi Synodalnej. Wytyczne bazują na pracach prof. Uwe Sielerta, emerytowanego seksuologa z Uniwersytetu Christiana-Albrechta w Kilonii, który definiuje seksualność jako „ogólną energię życiową, która wykorzystuje ciało, jest zasilana z różnych źródeł, ma wiele różnych form ekspresji”.
Sielert jest twórcą tzw. edukacji seksualnej różnorodności, która jest praktykowana w szkołach w całych Niemczech.
Był uczniem profesora Helmuta Kentlera, najbardziej znanego niemieckiego zwolennika progresywnej edukacji seksualnej, który, jak potwierdziły dochodzenia po jego śmierci, prowadził w Niemczech ogromną siatkę pedofilską.
Mężczyzną i mężczyzną stworzył ich?
Autorzy wytycznych otwarcie przyjęli perspektywę genderową. „Seksualność jest częścią rozwoju tożsamości, który obejmuje doświadczanie własnej osoby: kim jestem jako chłopiec lub mężczyzna, jako dziewczynka lub kobieta, czy jako osoba niebinarna?” – czytamy w dokumencie.
Wytyczne przedstawiają związki homoseksualne jako równe małżeństwu: „Ludzie są stworzeni do interakcji z innymi oraz do dawania i otrzymywania bliskości, bezpieczeństwa, zaufania i miłości, co wyraża się między innymi w seksualności, której nie rozumiemy wyłącznie jako heteronormatywnej seksualności między mężczyzną a kobietą”. I dalej:
„Miłość między partnerami tej samej płci jest również wyrazem przyjaźni, niezawodności, lojalności i wsparcia w życiu”.
Autorzy przekonują również, że „tożsamości płciowej i orientacji seksualnej nie można się nauczyć, ale są one z góry określone”.
Katolickie szkoły będą teraz miały obowiązek nauczania treści zgodnych z wytycznymi.
Kierowana przez abp. Stefana Heßego archidiecezja Hamburga nie jest pierwszą w kraju, która wprowadza genderowe wytyczne dla szkół. W 2022 r. podobny dokument wydała diecezja Limburga.
Źródło: lifesitenews.com
Dziękujemy za przeczytanie artykułu. Jeśli chcesz wesprzeć naszą działalność, możesz to zrobić tutaj.