„Kim jestem jako osoba niebinarna?”. Szokujące wytyczne niemieckiej archidiecezji dla szkół

„Miłość między partnerami tej samej płci jest również wyrazem przyjaźni, niezawodności, lojalności i wsparcia w życiu” – to cytat nie z ulotki z parady równości, ale z dokumentu archidiecezji Hamburga adresowanego do katolickich szkół.

Archidiecezja opublikowała nowe wytyczne dotyczące edukacji seksualnej obowiązujące katolickie szkoły. Zgodnie z wytycznymi, promowany będzie homoseksualizm i transpłciowość.

„Dzięki nowym ramom koncepcyjnym edukacji seksualnej w szkołach katolickich, archidiecezja hamburska wysyła jasny sygnał na rzecz współczesnej, zorientowanej na wartości i naukowo uzasadnionej edukacji seksualnej”

– napisała archidiecezja w swoim komunikacie prasowym.

Uczniowie pedofila

Wytyczne zatytułowane „Mężczyźni, kobiety, różnorodność: Ramy koncepcyjne edukacji seksualnej w szkołach katolickich w archidiecezji hamburskiej” będą wiążące dla wszystkich szkół katolickich w archidiecezji. Dokument jest rażąco sprzeczny z katolicką nauką o seksualności i napisany w duchu ideologii genderowej.

„Celem [wytycznych] jest umożliwienie dzieciom i młodzieży kształtowania ich życia ze coraz większym samostanowieniem i osobistą odpowiedzialnością za ich tożsamość płciową i orientację seksualną”

– stwierdza dokument.

Koncepcja ta opiera się na „ustaleniach z nauk humanistycznych” i „nowoczesnej teologii”, a także dokumentach i debatach krytykowanej przez papieża Franciszka niemieckiej Drogi Synodalnej. Wytyczne bazują na pracach prof. Uwe Sielerta, emerytowanego seksuologa z Uniwersytetu Christiana-Albrechta w Kilonii, który definiuje seksualność jako „ogólną energię życiową, która wykorzystuje ciało, jest zasilana z różnych źródeł, ma wiele różnych form ekspresji”.

Sielert jest twórcą tzw. edukacji seksualnej różnorodności, która jest praktykowana w szkołach w całych Niemczech.

Był uczniem profesora Helmuta Kentlera, najbardziej znanego niemieckiego zwolennika progresywnej edukacji seksualnej, który, jak potwierdziły dochodzenia po jego śmierci, prowadził w Niemczech ogromną siatkę pedofilską.

Mężczyzną i mężczyzną stworzył ich?

Autorzy wytycznych otwarcie przyjęli perspektywę genderową. „Seksualność jest częścią rozwoju tożsamości, który obejmuje doświadczanie własnej osoby: kim jestem jako chłopiec lub mężczyzna, jako dziewczynka lub kobieta, czy jako osoba niebinarna?” – czytamy w dokumencie.

Wytyczne przedstawiają związki homoseksualne jako równe małżeństwu: „Ludzie są stworzeni do interakcji z innymi oraz do dawania i otrzymywania bliskości, bezpieczeństwa, zaufania i miłości, co wyraża się między innymi w seksualności, której nie rozumiemy wyłącznie jako heteronormatywnej seksualności między mężczyzną a kobietą”. I dalej:

„Miłość między partnerami tej samej płci jest również wyrazem przyjaźni, niezawodności, lojalności i wsparcia w życiu”.

Autorzy przekonują również, że „tożsamości płciowej i orientacji seksualnej nie można się nauczyć, ale są one z góry określone”.

Katolickie szkoły będą teraz miały obowiązek nauczania treści zgodnych z wytycznymi.

Kierowana przez abp. Stefana Heßego archidiecezja Hamburga nie jest pierwszą w kraju, która wprowadza genderowe wytyczne dla szkół. W 2022 r. podobny dokument wydała diecezja Limburga.

Źródło: lifesitenews.com

Dziękujemy za przeczytanie artykułu. Jeśli chcesz wesprzeć naszą działalność, możesz to zrobić tutaj.

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama