Książki o etyce i biznesie
|
Książki "Zarządzanie w XXI wieku" Peter F. Drucker Wydanie 1 (czerwiec 2000)Wydawnictwo MUZA SA To uzupełnienie poprzednich publikacji tego autora, jednego z najwybitniejszych światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania. Peter F. Drucker poświęca tę książkę analizie istoty zarządzania w niedalekiej przyszłości, stawiając fundamentalną tezę, iż znajdujemy się w okresie zmian znacznie radykalniejszych niż te, które dały początek XIX-wiecznej "Drugiej Rewolucji Przemysłowej", czy tym, które nastąpiły w wyniku Wielkiego Kryzysu. Tylko ci, twierdzi autor, którzy już pracują nad wyzwaniami, jakie niesie przyszłość, zostaną liderami i będą dominować na rynku. Każda zwłoka w działaniu przyniesie ogromne straty i porażkę. Jest to więc książka, która, nawołuje do działania, co autor powtarza wielokrotnie. "Mowa ciała" Susan Quilliam Wydanie 1 (kwiecień 2000) Wydawnictwo MUZA S.A. Dzięki tej książce poznamy język, jakim posługuje się nasze ciało, nauczymy się odczytywać prawdziwe znaczenie spojrzeń i gestów. Lepiej zrozumiemy mowę ciała naszych bliźnich, aby zawczasu wiedzieć, jak zareagować na ich działanie, a także nauczymy się trudnej sztuki mowy własnego ciała pomagającej w codziennym odnoszeniu osobistych sukcesów. "Skuteczne metody sprzedaży" Brian Tracy Wydanie 1 (kwiecień 2000) Wydawnictwo MUZA S.A. "Sprzedawanie to trudna umysłowa gra, powiedział Brian Tracy, wybitny specjalista w szkoleniu kadry handlowej. Wygrywa najczęściej ten sprzedawca, który osiągnie psychologiczną przewagę nad innymi. Osiąga się to przez wiarę w samego siebie, tworzenie dobrego pierwszego wrażenia, strategiczne planowanie sprzedaży i analizę rynku, skuteczne i sensowne wykorzystywanie własnej energii, stosowanie sprawdzonych metod sprzedaży w pozyskiwaniu klienta. Książka jest napisana prostym językiem, zawiera liczne przykłady i anegdoty, które pokazują, jak wygrać tę ekscytującą grę. "Nowoczesny menadżer sprzedaży" Tracy Brian Wydanie 2 (luty 2000) Wydawnictwo MUZA S.A. "Przeciętny sprzedawca - piszą autorzy - wykorzystuje w pracy tylko 50% swoich możliwości. Menadżer w roli lidera ma za zadanie wyzwolenie 50% nie wykorzystanego potencjału". Jak to zrobić? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w książce Briana Tracy i Franka M. Scheelena, którzy szkolili kadrę handlową w wielu krajach świata. Wiedza przekazana przez autorów jest podana w postaci łatwych do zastosowania porad, przydatnych nie tylko menadżerom w dziedzinie sprzedaży. To podręcznik dla wszystkich, którzy planują karierę w sieciach handlowych. |
Celem kampanii jest przeciwdziałanie pojawianiu się i rozprzestrzenianiu uzależnień alkoholowych wśród młodzieży Pomagajmy dobrze! - plakaty informują, że dawane na ulicy pieniądze przyczyniają się tylko do rozwoju zawodu żebractwa |
|