Maj z Lewiatankami w sklepach PSH Lewiatan

Od marca we wszystkich sklepach PSH Lewiatan trwa największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na początku maja w ramach akcji pojawi się kilka nowości – produkty marki własnej w okazjonalnej lewiatankowej szacie graficznej oraz puzzle Trefl i kolorowanki dla najmłodszych, których pełnię możliwości będzie można odkryć dzięki nowej wersji aplikacji mobilnej „Lewiatanki” wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistość.

Dodatkowo 8 maja został ogłoszony w całej sieci „Dniem Lewiatanków” – tylko tego dnia jeden znaczek będzie można zdobyć za zakupy już za 15 zł! Sieć jako pierwsza w Polsce na tak szeroką skalę wykorzystała rozszerzoną rzeczywistość w akcji skierowanej do konsumentów.

Już od 4 maja we wszystkich 3200 sklepach PSH Lewiatan można kupić wyjątkowe magiczne kolorowanki dla młodych artystów zawierające 20 obrazków do kolorowania. Książeczka dostępna w cenie 4,99 zł bez konieczności zbierania naklejek, podobnie jak wcześniejsza książka „Lewiatanki – Przyjaciele z sąsiedztwa”, będzie łączyć świat rzeczywisty z animacją multimedialną dzięki najnowszej wersji aplikacji mobilnej Lewiatanki. Atrakcje jakie czekają na dzieci w tej pozycji to: Szkółka kolorowania Neli – obrazki bohaterów, których będzie można zobaczyć w rożnych wariantach kolorystycznych, kolorowanki 3D, w których stworzony przez dziecko obrazek ożywa na ekranie oraz dodatkowych pięć kolorowanek z animacjami postaci z Lewiatankowa. Do każdej kolorowanki dołączono 40 naklejek z ulubieńcami najmłodszych klientów sieci.

To jednak dopiero początek atrakcji jakie sieć przygotowała dla fanów akcji w maju. W sobotę 8 maja br. zaplanowano „Dzień Lewiatanków”. Tylko tego dnia klienci, którzy zrobią zakupy w sieci będą mieli szansę otrzymać znaczek za połowę dotychczasowej jego wartości, czyli za każde wydane 15 zł. To niepowtarzalna szansa, aby szybciej uzbierać znaczki potrzebne do zdobycia ulubionego Lewiatanka w promocyjnej cenie.

Natomiast w połowie miesiąca stopniowo w sprzedaży pojawiać się będą również produkty marki własnej nawiązujące grafiką do prowadzonej akcji. Produkty przygotowano z myślą o gustach i preferencjach smakowych najmłodszych klientów i są to m.in. owocowe żelki, kokosowe i śmietankowe draże, puszyste biszkopty, chrupki kukurydziane, herbatniki, płatki śniadaniowe na dobry początek dnia, idealne na wiosenne wycieczki poręczne wody Aria kids, owocowe, orzeźwiające lody Cool Twist czy czekolada mleczna z kawałkami kakaowych ciasteczek. Ożywieni za pomocą aplikacji bohaterowie z opakowań produktów będą nie tylko bawić, ale również edukować najmłodszych klientów sieci.

„Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta sprawi dzieciom dużo przyjemności. Kupując słodycze, wodę czy lody z Lewiatankami wystarczy zeskanować postać bohatera znajdującego się na opakowaniu, by w aplikacji zobaczyć, co ma nam do powiedzenia przyjaciel z sąsiedztwa” – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu dyrektor ds. marketingu Lewiatan Holding. 

W tym samym czasie do sklepów trafi także kolekcja sześciu różnych wzorów Mini Puzzli przygotowanych we współpracy z firmą Trefl z postaciami Lewiatanków. Po ich ułożeniu i zeskanowaniu obrazka w aplikacji można będzie zobaczyć na ekranie specjalnie przygotowane animacje z postaciami z Lewiatankowa. Aplikacja „Lewiatanki” jest bezpłatna i można ją pobrać ze sklepów Google Play i App Store.

„Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” to największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na tle działań konkurencyjnych sieci wyróżnia się poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), łączącej świat rzeczywisty z animacją multimedialną, dzięki czemu w książce o przygodach Lewiatanków, kolorowankach, produktach oraz w aplikacji, ożywieni przyjaciele z Lewiatankowa bawią i uprzyjemniają czas najmłodszym klientom. Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie kampanii www.lewiatanki.pl.

Źródło informacji: Lewiatan

Logo PZU

Zamieszczone na stronach internetowych portalu https://opoka.org.pl/ i https://opoka.news materiały sygnowane skrótem „PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Fundację Opoka na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama