Producent prezerwatyw sponsoruje edukację seksualną. Współpracuje z Włoskim Czerwonym Krzyżem

Firma Durex nawiązała współpracę z Włoskim Czerwonym Krzyżem w zakresie kursów „włączającej edukacji seksualnej”. Producent prezerwatyw uczy, że należy używać prezerwatyw.

Kampania wspierana przez Durex i organizowana przez Włoski Czerwony Krzyż nosi nazwę LoveRED. Jak podaje na swoich stronach WCK, celem „kampanii uświadamiającej i profilaktycznej” są „zdrowe relacje, profilaktyka, świadoma seksualność i dobre samopoczucie osobiste”.

Na tej samej stronie czytamy: „stosowanie za każdym razem barierowych środków antykoncepcyjnych, takich jak prezerwatywy, jest niezbędne, aby chronić siebie i innych”.

To przynajmniej duże wielkie przedsięwzięcie tego rodzaju, w które zaangażował się brytyjski producent prezerwatyw i zabawek erotycznych. Od początku obecnego roku szkolnego firma sponsoruje zajęcia z edukacji seksualnej w Mediolanie i okolicach.

12-latek? Nie ma problemu

Na swoich stronach firma podaje wyniki badania, w którym miało wziąć udział 15 tys. osób w wieku 11-24 lata. Wynika z niego, że co dziesiąty młody człowiek swoje pierwsze doświadczenia seksualne miał przed 13. rokiem życia. 90 proc. w wieku do 19 lat, a w 33 proc. przypadków pierwszy stosunek płciowy miał miejsce w wieku 15–16 lat. „Nie ma standardowego wieku: liczy się to, że odbywa się to z szacunkiem i za zgodą obojga partnerów” – tak na swojej stronie Durex komentuje informację o tym, że seks uprawiają 12-letnie i młodsze dzieci.

Na tej samej witrynie – adresowanej do młodzieży – stwierdzono, że można też „udostępniać zdjęcia, filmy i mniej lub bardziej wyraźne materiały erotyczno-seksualne o sobie”.

Źródło: lanuovabq.it

Dziękujemy za przeczytanie artykułu. Jeśli chcesz wesprzeć naszą działalność, możesz to zrobić tutaj.

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama