reklama

PKP Intercity chce, by jego bilety można było kupić w sklepach, kioskach lub stacjach benzynowych

PKP Intercity oferuje nawiązanie współpracy i możliwość sprzedaży biletów przewoźnika firmom obsługującym stacjonarne punkty sprzedaży, jak sklepy, kioski czy stacje benzynowe

MG

|

PAP

dodane 09.03.2023 10:01

Nowy model sprzedaży agencyjnej skierowany jest m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe - z wyłączeniem kolejowych kas biletowych, czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity oraz spełniających określone wymagania.

"Dla potencjalnych partnerów to szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na jasnych i atrakcyjnych zasadach. Nasza dotychczasowa współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych i rozwój zdalnych kanałów sprzedaży pokazuje, że podróżni bardzo chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity" – mówi Tomasz Gontarz z zarządu PKP Intercity.

Od kilku miesięcy bilety PKP Intercity są dostępne na platformach KOLEO, mPay, e-podróżnik.pl oraz SkyCash. Do końca lutego poprzez te kanały sprzedano 1,8 mln biletów przewoźnika - przypomniało PKP Intercity.

Nowa formuła agencyjna sprzedaży biletów skierowana jest do firm z własną lub partnerską siecią dystrybucji towarów czy usług, które mają co najmniej 50 punktów stacjonarnych i mogą się wykazać doświadczeniem w sprzedaży usług podmiotów zewnętrznych.

Jak tłumaczy przewoźnik, współpraca z zewnętrznymi partnerami jest możliwa dzięki polityce ujednoliconych warunków handlowych, którą PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r. Nowy model sprzedaży agencyjnej przewiduje jednolite warunki handlowe dla każdego z partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy - zaznaczyła spółka.

PKP Intercity przypomniało, że rozszerzanie sieci sprzedaży to część strategii rozwoju, a projekt nowego modelu sprzedaży agencyjnej o partnerów stacjonarnych stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom osób, które nie chcą korzystać z kanałów zdalnych lub mają do nich ograniczony dostęp.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 r. spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe. (PAP)

Logo PAPZamieszczone na stronach internetowych portalu https://opoka.org.pl/ i https://opoka.news materiały sygnowane skrótem „PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie. Chronione są one przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez Fundację Opoka na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

1 / 1
oceń artykuł Pobieranie..

reklama