Miliony widzów hiszpańsko- i niemieckojęzycznych poznały historię kard. Wyszyńskiego

Wyprodukowany przez Fundację Opoka film „Będziesz miłował” prezentujący historię kard. Stefana Wyszyńskiego dotarł do widzów hiszpańsko- i niemieckojęzycznych na całym świecie.

Jak przekazała telewizja EWTN, film dotarł do widzów hiszpańskojęzycznych w USA i Ameryce Łacińskiej – 7,6 mln gospodarstw domowych oraz w Europie – 0,51 mln, a także do widzów niemieckojęzycznych w Europie – 0,62 mln. 

EWTN posiada 11 globalnych kanałów telewizyjnych. Nadają one przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Trafiają do ponad 350 milionów gospodarstw domowych w ponad 145 krajach. Emisje prowadzone są w 9 językach.

Rachunki oglądalności biorące pod uwagę premierę, emisje powtórkowe oraz opierające się na oficjalnych statystykach FCC dotyczących rynku telewizji tematycznych, a także na specyfice i nawykach widzów amerykańskich, wskazują, że należy przyjąć oglądalność filmu „Będziesz miłował” wśród widzów hiszpańskojęzycznych na poziomie 8,11 mln gospodarstw domowych, a niemieckojęzycznych – 0,62 mln.

Film „Będziesz miłował” pokazuje życie bł. kard. Stefana Wyszyńskiego na tle historii Polski. W filmie ukazana została niezłomna postawa kard. Wyszyńskiego wobec panującego po II wojnie światowej systemu komunistycznego, jego zaangażowanie w obronę godności człowieka, odważne upominanie się o podstawowe prawa każdej istoty ludzkiej. W inscenizacjach pokazano kontekst czasów PRL, atmosferę ciągłej presji i osaczenia. Jest to sposób na opowiedzenie światu historii wielkiego Polaka, ale także zapoznanie widzów z historią Polski, która nie jest powszechnie znana. 
Emisje w sieci EWTN rozpoczęły się 20 listopada. Uroczysta premiera filmu odbyła się 20 lutego 2022 roku w Warszawie. 

Film powstał przy współpracy z Towarzystwem Projektów Edukacyjnych. Partnerami filmu są: Fundacja PGE, Fundacja PKO Banku Polskiego, Fundacja ENEA, Fundacja TAURON. 

Miliony widzów hiszpańsko- i niemieckojęzycznych poznało historię kard. Wyszyńskiego

« 1 »

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama