Pekao
Strona główna
opoka.news opoka.photo opoka.org.pl


Póki są...

Z inicjatywy Fundacji Komunikacji Społecznej, Fundacji Nasza Ziemia oraz PTK Centertel, 1 lipca ruszyła społeczna kampania reklamowa na rzecz ochrony przyrody pod hasłem „Poczuj. Szanuj. Póki są... Parki Narodowe. Przyroda pod parasolem”. Kampania, której patronuje MTV Polska oraz Radiostacja, skierowana jest do ludzi w wieku 16 do 21 lat. Jej celem jest zachęcenie ich do aktywnego wypoczynku przy jednoczesnym poszanowaniu zasad obowiązujących na terenach chronionych. Do współpracy przy tworzeniu kampanii zaproszono młodych artystów plastyków, muzyków i aktorów. Zamiast spotu radiowego, nagrano hip-hopowy utwór w wykonaniu Człowieka Nowej Ery. Kampania trwa do końca sierpnia w MTV Polska, Radiostacji, „Cosmopolitan”, na nośnikach AMS i Outdooru oraz w internecie pod adresem www.ideadlaziemi.pl.

Nie pali

W MTV prowadzona jest też inna, tym razem międzynarodowa, kampania społeczna. Jej przesłanie brzmi „Można mieć fajny styl życia, w którym nie ma miejsca na palenie”. Trzy filmy przedstawiające nastoletnie osoby, zakończone informacją „Nie pali”, są emitowane na antenie tej stacji do 7. października. Polska kampania jest częścią inicjatywy, która objęła 38 innych krajów.


opr. MK/PO

 
Kliknij aby zobaczyć dokumenty zawierające wybrany tag: etyka ekologia reklama przyroda etyka biznesu pr public relations reklama społeczna etyka w biznesie