Apel o miłość. Nowe plakaty Fundacji Nasze Dzieci

„Kochajcie się mamo i tato” – takie hasło można zobaczyć na ulicach polskich miast. To kolejna akcja Fundacji Nasze Dzieci z Kornic. Jej prezesem jest Mateusz Kłosek, jeden ze stu najbogatszych Polaków. Fundacja zaprosiła do współpracy Wspólnotę Trudnych Małżeństw Sychar.

O fundacji z Kornic zrobiło się głośno za sprawą pierwszej kampanii – plakaty z rysunkiem dziecka w łonie w kształcie serca promowały hospicja perinatalne. Prezesem Fundacji Nasze Dzieci jest Mateusz Kłosek, jeden ze stu najbogatszych Polaków. Jego firma – Eko-Okna – znalazła się na prowadzonej przez Forbes liście stu największych polskich firm prywatnych. M. Kłosek zasiada też w radzie nadzorczej wydawnictwa Agape, wydającego dwumiesięcznik „Miłujcie się!”.

„Celem naszej kampanii jest promocja życia, można też na nią patrzeć jako na zachętę do tego, by nie dokonywać aborcji i pozwolić dziecku przyjść na świat. Chcemy informować o istnieniu hospicjów perinatalnych. Akcja ma także wymiar promocji, afirmacji macierzyństwa” – mówił w rozmowie z tygodnikiem „Do Rzeczy” Mateusz Kłosek.

Jak tłumaczył, do tej pory Fundacja Nasze Dzieci działała lokalnie, udzielając wsparcia dzieciom, matkom, osobom niepełnosprawnym. Billboardowa kampania była jej pierwszą ogólnopolską akcją.

Kolejną są plakaty z napisem „Kochajcie się mamo i tato”. Hasło jest stylizowane na odręczne pismo dziecka. „Jest to wyrażenie najbardziej podstawowego pragnienia dziecka w stosunku do rodziców – wzajemnej miłości mamy i taty” – czytamy w opisie kampanii.

Na billboardach znalazły się także logo i adres strony internetowej Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar (sychar.org). Jak podkreślono w informacji prasowej, wspólnota zgodziła się dołączyć do akcji, ponieważ podziela wartości, które Fundacja Nasze Dzieci ma celach statutowych – „wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka”.

„Celem akcji plakatowej jest promocja wartości miłości małżeńskiej i rodzicielskiej. Nie ma ona innych celów poza pokazywaniem wagi dobrych, prawidłowych relacji pomiędzy rodzicami, małżonkami dla tworzenia trwałych więzi małżeńskich i rodzinnych, co stanowi podstawę prawidłowego, zdrowego rozwoju dzieci” – zaznaczono w komunikacie prasowym.

Źródła: „Do Rzeczy”, „Forbes”, sychar.org

« 1 »

reklama

reklama

reklama