Już ponad 200 tys. osób podpisało deklarację skierowaną do firmy Disney, w której oświadczają, że ich rodziny nie będą oglądać filmów ani kupować żadnych produktów Disneya ze względu na promowanie w nich ideologii LGBT.
Petycję stworzyło CitizenGo. Jak czytamy na ich stronie: „Disney jest dziś zakładnikiem aktywistów LGBT, którzy chcą zepsuć nasze dzieci poprzez homoseksualną indoktrynację”. Niedawno prezes korporacji Disney, Karey Burke, zapowiedziała, że chciałaby, aby 50 proc. postaci w ich produkcjach było LGBT.
Ta polityka jest już wprowadzana. Dowodem są coraz silniejsze działania propagandowe w filmach dla dzieci. W ostatnim pt. „Buzz Astral” pokazano lesbijski pocałunek i związek dwóch kobiet jako wzór rodziny. Mimo planów Disneya, film nie został dobrze przyjęty, co pokazują zyski. W pierwszy weekend w USA film zarobił 51,7 mln dolarów, co jest słabym wynikiem w porównaniu do „Toy Story 4”, który zarobił 120 mln lub „Toy Story 3”, który miał zysk 110 mln. Co więcej dochód w drugi weekend emisji dochód spadł o 65 procent. Wiele krajów zadeklarowało ponadto, że film nie pojawi się w ich kinach właśnie ze względu na promocję LGBT.
Ideologizacja produkcji dla dzieci nasiliła się po tym, jak Floryda uchwaliła prawo chroniące dzieci poniżej 10 roku życia przed szkodliwą indoktrynacją płciową w szkołach.
„Ustawa mówi po prostu, że dzieci w przedszkolu do trzeciej klasy nie potrzebują lekcji edukacji seksualnej ani indoktrynacji dotyczącej tożsamości płciowej, kiedy mają uczyć się czytać, pisać, dodawać, odejmować, mnożyć, dzielić, geografii i języków” – czytamy na stronie CitizenGo.
Jak podkreśla organizacja, swoją walkę z indoktrynacją w filmach Disneya rozpoczęła 3 lata temu. W związku z tymi działaniami w ciągu zaledwie jednego roku akcje Disneya spadły o prawie 50 proc. Jego politycznie i ideologicznie zabarwione produkcje zrażają do siebie ludzi i wywołują zdecydowane reakcje.
Sign ✒️ the Petition to Tell @Disney and @Pixar to Stop creating LGBT propaganda: https://t.co/rWTtFG8k51
— CitizenGO (@CitizenGO) 11 lipca 2022
Many audiences have made it clear that they do not want this. We urge Disney to stop inserting LGBT ideology into their films as it is damaging to children. #Disney pic.twitter.com/mJfJGR0nFw
Disney jednak nie ukrywa swoich celów – chce promować ideologię LGBT.
„Prawda jest taka, że firma Walt Disney, którą poznaliśmy i pokochaliśmy, nie żyje. Disney szybko staje się nowym politycznym ramieniem ruchu lewicowego, który promuje wśród dzieci program LGBT i ideologię gender” – piszą twórcy deklaracji.
Jak przekonują, rodzice mają wiele od powiedzenia i jasne pokazanie Disneyowi, że nie podoba im się jego przekaz i przestanie korzystanie z jego oferty może pomóc w opanowaniu dystrybucji szkodliwych treści.
Źródło: CitizenGo.org