Pekao
Strona główna
opoka.news opoka.photo opoka.org.pl


Portale —działania reklamowe

Agora S.A. — planowane wprowadzenie nowego portalu i kampania reklamowa pod koniec roku.

Ahoj.pl — testowa kampania banerowa, m. in. w Yahoo, prowadzona przez internetową sieć reklamową CR Media; nacisk na programową zawartość; własna charakterystyka portalu jako przystani internetowej.

Arena.pl — duża kampania wizerunkowa z wykorzystaniem postaci Kayah.

Interia.pl — duża kampania prasowa, billboardowa i kinowa, wykorzystywanie możliwości holdingu RMF, udział w „Inwazji mocy”.

Onet.pl — kilka przeprowadzonych jeszcze w ub.r. kampanii z wykorzystaniem wszystkich mediów; wrzutki prasowe; w telewizji: sponsorowanie „Prognozy pogody” (TVP1) oraz „Milionerów” (TVN); szeroki patronat medialny, m.in. Festiwal Kraków 2000, FAMA, koncert Natalie Cole; cykliczny konkurs promocyjny „Wielka przygoda”; oferowanie własnej platformy silnym markom, m.in. tygodnikowi „Polityka” czy warszawskiemu PKiN dla prowadzenia własnych stron.

Pf.pl (Panorama Polska) — duża kampania reklamowa głównie na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w prasie; sponsorowanie renowacji Zamku Królewskiego w Warszawie — baner reklamowy na rusztowaniach imitujący elewację.

Portal.pl — duża kampania wizerunkowa firmy tp internet z wykorzystaniem telewizji, radia, prasy i billboardów; kampania produktowa samego Portalu.pl; wprowadzenie własnej darmowej przeglądarki ze stałym oknem reklamowym; inauguracja pierwszej kawiarenki internetowej „studio.tpi” w Warszawie — plany otwarcia w większych miastach; cykl wakacyjnych imprez plenerowych.

Poland.com — wspólna kampania reklamowa z jednym z udziałowców — Vogel Publishing, w ramach której promowano periodyk „Internet dla każdego” i adres portalu; własna charakterystyka: budowa pierwszego polskiego huba internetowego stanowiącego połączenie portalu horyzontalnego z portalami wertykalnymi.

Wirtualna Polska — jako pierwsza przeprowadziła kampanię reklamową na billboardach; najdłuższy „staż reklamowy” — kilka kampanii od ub.r. z wykorzystaniem wszystkich mediów; własna kreacja spotów telewizyjnych; współpraca z tygodnikiem „Wprost”.

YoYo (Internet Idea) — kampania billboardowa i prasowa, która z założenia miała szokować i kreować markę; nie wyklucza się wykorzystania telewizji; portal dążący przede wszystkim do zapewnienia rozrywki; serwisy okazjonalne: umowy z Polskim Komitetem Olimpijskim i Polską Fundacją Olimpijską na prowadzenie w polskim Internecie oficjalnego serwisu olimpijskiego Sydney 2000.

opr. MK/PO

 
Kliknij aby zobaczyć dokumenty zawierające wybrany tag: internet media etyka książki biznes reklama filantropia sponsoring etyka biznesu